|
|||
Frizerski salon za otrokeKo je Joanna Meiseles leta 1993 iskala frizerski salon, ki bi zadovoljil potrebe njenih dveh otrok, je namesto salona našla poslovno priložnost, neizkoriščeno tržno nišo. V skoraj vseh salonih, ki jih je obiskala, frizerji niso bili ravno navdušeni nad striženjem radoživih otrok. Veliko salonov tudi ni zadostilo njenim standardom čistoče, pa tudi glede izvirnosti v notranji opremi so bili bolj kot ne siromašni. »Da ne govorim o tem, da bi imeli kakšne otroške knjižice, slikanice ali igračke, s katerimi bi se otroci kratkočasili,« pravi Joanna Meiseles.
Prepričana je bila, da mora obstajati primernejši način za striženje otroških las, medtem ko se otroci zabavajo. Otroci morajo biti v salonu očarani, ne pa objokani. Po dveh letih intenzivnih tržnih raziskav, načrtovanja in oblikovanja zabavnih notranjih dekoracij, ki so postali temelj njenega poslovnega koncepta, je leta 1995 odprla svoj prvi otroški frizerski salon Snip-it. Njen glavni cilj je bil ustvariti blagovno znamko, ki bi postala sinonim za kakovostno nego otroških las v prijetnem in zabavnem okolju po meri otrok. To ji je tudi uspelo. V njenih salonih striženje otrokom ni več muka, pač pa zabavno doživetje. Leta 2003 se je odločila tudi za širitev prek franšizinga. Očitno dobra odločitev, saj je imela konec leta 2007 že okoli 60 franšiz v ZDA.
Več: www.snipits.com
|
|