Franšizno poslovanje je predvsem dober odnos med partnerji

Avtor: Nives Pahor | Objava: 04.07.2008

»Franšiza je najhitrejši način širjenja uspešnega poslovanja,« pravi Ljiljana Kukec, strokovnjakinja iz Hrvaške in lastnica franšizne mreže Body Creator.


Vsi akterji na področju franšizinga na Balkanu v zadnjem času razvijamo idejo, da bi organizirali "regionalno franšizno federacijo", s katero bi okrepili svoj položaj glede na svetovna franšizna združenja.

Ljiljana Kukec je lastnica in direktorica zagrebškega svetovalnega podjetja Pro Maturo in predsednica Hrvaškega franšiznega združenja. V glavnem se ukvarja s svetovanjem na področju franšiznega poslovanja, organizacije dogodkov in wellnessa. Za seboj ima bogate izkušnje z mednarodnimi franšiznimi mrežami in drugimi raziskovalnimi centri po svetu.  

Svoje strokovno znanje in izkušnje na področju podjetništva in franšizinga je Ljiljana Kukec že leta 2001 uporabila v praksi, ko je ustvarila franšizno verigo medicinskih wellness centrov Body Creator. Zdaj se širi po Hrvaškem in tujini. Tudi v Sloveniji je že prisotna. Prvo franšizo je odprla letos februarja v Kopru in, kot kaže, ne bo zadnja, saj pravi, da je zanimanje trga precejšnje. Trenutno ima sedem delujočih franšiz (tri v Zagrebu ter po eno v Reki, Kopru, BiH in Banjaluki), tri pa še odpirajo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *