Franšiza z ekološko noto

Avtor: Nives Pahor | Objava: 11.02.2008

Začetna skepsa se je po rezultatih tržne raziskave spremenila v odločitev za nakup.


Pred franšizo Cartridge World v Mariboru. Vinko Kraner: »Franšiza ponuja podjetniško svobodo. Ko delaš zase, se bolj potrudiš.« Igor Šauperl: »V poslu mora delovati kemija. Vsega drugega se je mogoče naučiti.«

Od januarja 2007 je Slovenija bogatejša za še eno mednarodno franšizno verigo s področja informacijskih tehnologij. To je ekološko naravnana avstralska franšiza Cartridge World, ki kot osnovno storitev ponuja obnovo tonerjev in polnjenje tiskalniških kartuš. Na naš trg sta jo pripeljala Mariborčana Vinko Kraner in Igor Šauperl.  

Od pomislekov do odločitve  

Pobudnik za nakup franšize je bil Igor Šauperl, ki je franšizo spoznal na enem od službenih potovanj v tujini. Srečal se je z ljudmi, ki so imeli franšizo v Grčiji, kjer je tudi sedež master franšizija za ta del Evrope (zahodni Balkan). Vse skupaj se je potem nadaljevalo na pobudo grškega master franšizija, ki je iskal franšizije za Slovenijo, oziroma partnerja, ki bi bil pripravljen narediti analizo trga ponudbe kartuš in tonerjev.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *