E-trgovina: zgraditi jo ali ne zgraditi?

Avtor: Robert Rolih | Objava: 12.11.2008

E-trgovina je na prvi pogled lahko mamljiva možnost. Toda ali se vam jo res splača zgraditi?



Podjetniki velikokrat pridejo do mene z idejo, da bi zgradili e-trgovino za svoje podjetje. Ko od mene odidejo, v 95 odstotkih primerov spremenijo svoje mnenje. Zakaj?  
 
Poglejmo si tipičen položaj. Podjetnik Jure vodi podjetje Panda (imeni sta izmišljeni), ki prodaja kovinske materiale (cevi, žice, plošče …) različnim podjetjem in obrtnikom iz kovinskopredelovalne panoge. Jure ima idejo, da bi zgradil e-trgovino za svoje podjetje. V podjetju se že organizirajo, kako bodo spremenili informacijski sistem, da bo lahko povezan s sistemom e-trgovine, kako bo treba za vse izdelke v bazi pripraviti še dodatna slikovna gradiva, ki bodo objavljena na internetu, kako bodo vsi izdelki potrebovali opise …  
 
V zanosu se seveda pri podjetju nihče ne vpraša, ali je e-trgovina sploh prava pot za podjetje. Pa postavimo Juretu nekaj vprašanj, s katerimi mu bomo dali misliti (in mu morda prihranili nekaj deset tisoč evrov, veliko živcev in dragocenega časa).

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *