Družbeno odgovorno podjetje

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.07.2009

Za Rajka in Olivero Dolinšek je odločitev za družbeno odgovorno poslovanje investicija, ki bo pri kupcih imela vedno višjo vrednost.


Rajko in Olivera Dolinšek (na sliki s sodelavci) sta dvajset let razvijala model družbeno odgovornega podjetja. Tržno nišo sta našla v učinkoviti rabi energije.

Kakšno je družbeno odgovorno podjetje? Nekaterim zadostuje, če vsako leto podarijo del dobička v humanitarne namene in si tako kupijo odpustek za morebitne negativne učinke, ki jih povzročajo s svojo dejavnostjo. Za Rajka Dolinška in Olivero Baćović Dolinšek iz podjetja Informa Echo je družbena odgovornost veliko več; je življenjska filozofija, ki jo podjetnik in podjetje gojita skozi desetletja. In ni podvržena trenutni muhi, ko je biti družbeno odgovoren zelo moderno.
 
Njuna agencija za integrirano komuniciranje Informa Echo je junija dobilo nagrado za družbeno odgovornost Horus 2009 v kategoriji mala podjetja. Tisto, kar je posebej pomembno, je, da nagrade ni dobila za odlično izpeljano oglaševalsko akcijo ali projekt, ampak za model poslovanja, ki ga razvija že več let. »Model povezuje tri programe, ki smo jih izoblikovali v zadnjih petih letih. Danes je že 95 odstotkov vsega dela, ki ga opravimo, vezanega na te tri programe. V središču vsega pa je učinkovita raba energije,« poudarja Rajko Dolinšek, direktor podjetja s 6 zaposlenimi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *