|
|||
Dodatna prodaja za večji zaslužekNamesto da ves čas iščete nove kupce, poskusite obstoječim prodati več. To lahko storite, ne da bi jim vsiljevali izdelke, ki jih ne potrebujejo.
1. vprašanje: Kako takoj povečati prodajo, ne da bi delali več ur oziroma obiskovali več strank?
2. vprašanje: Kako takoj povečati prodajo, če nimamo več sredstev za oglaševanje, da bi privabili nove kupce oziroma običajne kupce spodbudili, da bi k nam zahajali pogosteje oziroma večkrat naročali blago in storitve? Odgovor: Z dodatno prodajo obstoječim strankam. Pogoja pa sta, da dodatno prodajo sploh izvajamo in da jo izvajamo na pravi način. Pravi način pa je tak, da do stranke nismo vsiljivi, da ji ne ponujamo kar vseh izdelkov povprek, ampak da jo predvsem informiramo. Poglejmo primer. Če stranka kupuje čevlje iz občutljivega usnja, ji to povemo in ji tudi svetujemo, s kakšno kremo ali pršilom jih bo najbolje negovala. Četudi stranki neposredno ne ponudimo kreme oziroma pršila, ga bo verjetno kupila. Nekatere raziskave kažejo, da 15 odstotkov ljudi kupi dodaten izdelek, če jim ga prodajalec ponudi. To je povprečje, s pravim pristopom pa je lahko učinek še večji. Kdaj in kako izvajamo dodatno prodajo?
Dodatno prodajo lahko izvajamo že med predstavitvijo osnovnega izdelka in stranko seznanimo o sorodnih izdelkih, ki se navezujejo na izdelek, ki ga kupuje. Nekateri prodajalci pa raje počakajo, da vidijo, ali bo stranka vzela osnovni izdelek, in ji šele nato predstavijo dodatni izdelek oziroma storitev. Bojijo se namreč, da si lahko stranka premisli in sploh ne bo ničesar vzela, če ji bodo prehitro predstavili še dodatne izdelke ali storitve. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|