|
|||
Dobra lokacija je zlata vrednaZ izbiro optimalne lokacije se približate kupcem, dobaviteljem, distributerjem, zaposlenim ... in zmanjšate stroške oglaševanja.
Ray Kroc, ki je ustanovil McDonald's, je nekoč skupino študentov vprašal, ali vedo, s katerim poslom se ukvarja. Potem ko se nasmejali »šali«, je nekdo dejal: »Vsi vemo, da se ukvarjate s hamburgerji.«
»Ni res,« je odvrnil Kroc, »ukvarjamo se z nepremičninami!« Zaman je imeti izvrstno idejo in načrte za nov posel, če ga ne postavimo na ustrezno lokacijo. V gostinstvu lahko dobra lokacija v nov lokal pripelje veliko gostov, že zaradi velike frekvence mimoidočih, pa čeprav še nihče ni slišal zanj. Podobno velja tudi za knjigarne, butike, slaščičarne ... Po drugi plati je lahko za nekatere dejavnosti pri lokaciji pomembno to, da je blizu avtoceste, da je dovolj parkirišč za stranke in zaposlene ali da so blizu fakultet, bolnišnic, neokrnjene narave ali česa drugega. Preverite, kdo vse so mimoidoči Če je pri vaši dejavnosti pomembno to, da ste blizu strankam, je frekventnost teh prva stvar, ki jo je treba pri lokaciji, o kateri razmišljate, preveriti. To je mogoče, če poprej veste, kdo sploh so vaše stranke. Četudi gre za, na prvi pogled, enostavno vprašanje, postane pri izbiri lokacije najmanj tako pomembno kot višina najemnine oziroma cena prostorov. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|