Dober dan, Italija!

Avtor: Lidija V. Bricelj | Objava: 15.01.2008

Italija s skoraj 60 milijoni potencialnih potrošnikov je za naše podjetnike velik trg, ki pa ima svoja pravila.


Industrijska cona v Trstu - Italija nima veliko naravnih virov, zato so se bolj razvile lahka predelovalna industrija in storitvene dejavnosti. Država velja za drugo najpomembnejšo trgovinsko partnerico Slovenije, tako pri izvozu kot uvozu.

Zaradi dobre lege in gospodarske tradicije dosega Italija 396 milijonov kupcev v drugih državah Evropske unije, pa tudi 240 milijonov v državah Severne Afrike in Bližnjega vzhoda.  

Ker Italija nima veliko naravnih virov, so se bolj razvile lahka predelovalna industrija in storitvene dejavnosti. Država velja za drugo najpomembnejšo trgovinsko partnerico Slovenije, tako pri izvozu kot uvozu. Velik del blagovne menjave je osredotočen na severovzhodni del države, predvsem Lombardijo, Furlanijo Julijsko krajino, Veneto in Emilijo Romanijo, pojasnjuje Lara Černetič, vodja predstavništva JAPTI Milano. 

Gospodarska rast dežele je že več kot desetletje najnižja v EU-ju, po višini BDP-ja pa se uvršča na šesto mesto med evropskimi državami. Tudi stopnja inflacije naj bi se letos znižala. Vzroki so močnejši evro, stabilizacija svetovnih cen surovin in nižja rast domačega povpraševanja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *