Dietrich Mateschitz ti da krila

Avtor: Nives Pahor | Objava: 09.01.2006

Lastnik vsem znane blagovne znamke Red Bull je znan kot izreden ustvarjalec »norih trženjskih idej«. Do milijardnega bogastva namreč ni prišel z izumi novih izdelkov, temveč z načini njihovega trženja.


Dietrich Mateschitz: "Vse kar potrebujem, so odprte oči in zdrava pamet."

Prepričana sem, da ste že vsi slišali za energetsko pijačo Red Bull in slavni slogan »Red Bull ti da krila«. Danes je Red Bull svetovna blagovna znamka. Zelo malo ljudi pa pozna zgodbo ustvarjalnega in odločnega lastnika, danes 61-letnega Avstrijca Dietricha Mateschitza, ki je s svojo strastjo do letenja, deskanja na snegu in motokrosa zelo nevsakdanja osebnost v »resni« Avstriji. Mateschitz je znan kot izreden ustvarjalec »norih trženjskih idej« ter dober izvajalec največjih in najdrznejših poslovnih idej. S svojimi trženjskimi akcijami ne predstavlja le izdelka, temveč tudi življenjski slog, ki je njemu pisan na kožo.  

Z Red Bullom je Mateschitz postal živa legenda, ki ljubi govorice, izogiba pa se medijskim nastopom. Na lestvici najbogatejših Zemljanov revije Forbes iz leta 2005 je pristal na 321. mestu.  

Milijardni posli za tri dni v tednu

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *