|
|||
Diesel je moje gorivoLe kdo bi kupil sprane in raztrgane kavbojke za višjo ceno kot nove »leviske«? Trgovci blagovne znamke Diesel sprva niso jemali resno, a Renzo Rosso je z njo ustvaril eno najrazburljivejših zgodb na področju konfekcije ...
Renzo Rosso zjutraj nima skrbi, katero kravato si bo zavezal. Ta 50-letni Italijan je nosil obleko samo enkrat v življenju - na svoji poroki. Zanj so mediji zapisalI, da s svojimi dolgimi skodranimi lasmi in strganimi majicami bolj spominja na petega člana skupine Abba kot na modnega guruja, kaj šele na podjetnika. Pa vendar ga vsi uvrščajo med največje podjetnike zadnjih dvajsetih let.
Renzo je na zunaj videti kot hodeči oglas za Diesel, saj vsa oblačila, ki jih nosi, vključno s spodnjicami, nosijo napis Diesel. Ne samo zato, ker je on ustvaril to blagovno znamko, ampak ker je to njegov način življenja. »Jeans nosim vsak dan v tednu. Jeans mi pomeni svobodo, modro nebo, zelen vrt,« pravi o svojih priljubljenih oblačilih. Oblačila za svobodoljubne posameznike Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|