Darila presenečenja

Avtor: | Objava: 09.01.2009


(Big Stock Photo)

Vsi radi občasno prejmemo kakšno darilce. Še toliko bolj smo ga veseli, če to pride povsem nepričakovano. Žal pa se ob današnjem prenatrpanem urniku vedno težje najde čas, da skočimo v trgovino in kupimo darilce. Pogosto se tudi zgodi, da celo pozabimo na kakšno priložnost za obdaritev (rojstni dan, obletnica …), kar je še posebej neprijetno.  Mlado brazilsko podjetje je v tem videlo svojo poslovno priložnost in trgu ponudilo rešitev: predplačniški paketi za večkratno obdarovanje po vnaprej določenem časovnem zaporedju. Ključna ciljna skupina so moški. Ticket to Mind (TTM) ponuja štiri različne pakete: Basic, Plus, Advanced, Express. Cene zanje se gibljejo od 9 do 32 evrov na mesec. Paket Express ima na primer za cilj osvojiti novo ljubezen ali osvežiti staro ljubezensko razmerje. Ticket to Mind v imenu naročnika paketa pošlje tri cvetlične šopke po povsem naključno izbranih datumih v obdobju štirih mesecev. Pošiljatelj vsakič pred dostavo šopka prejme opozorilo. Vsak tak šopek seveda vključuje tudi kartico s sporočilom pošiljatelja.  
 
Drugi paketi vključujejo še širšo paleto daril: čokolado, igrače, kozmetiko … V ceno vsakega paketa so vključeni izdelki, dostava in opozorila. Ko plačate storitev, lahko na spletu preverjate, kje je pošiljka, izberete pa lahko tudi nekaj datumov, na katere želite, da podjetje dostavi pošiljko, a ne vseh. Navsezadnje je lepo, če izkazujete pozornost vse leto, ne le na valentinovo ali dan žena. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *