Cilj: 500 franšiznih enot

Avtor: Nives Pahor | Objava: 09.07.2009

Barbara Humar Gerbec je prevzela vodilno vlogo v uspešnem italijanskem podjetju, sedež preselila v Slovenijo in skupaj s svojim timom razvila mednarodno franšizo.


Barbara Humar Gerbec: »V franšizingu je izbira partnerja ena ključnih izbir. Njihov kandidat za franšizija ali master franšizija ne more biti samo investitor. V franšizi se mora videti, zaželeno je tudi, da ima izkušnje v podjetništvu ali s kakšno drugo franšizno verigo. Pripraviti mora tudi natančen poslovni načrt, ki je pozneje del franšizne pogodbe in je zavezujoč.«

Blagovna znamka Linea Snella je verjetno bolj znana tistim, ki se tako ali drugače ukvarjajo s hujšanjem in z oblikovanjem telesa, saj ponuja holističen pristop k reševanju težav, povezanih zlasti z žensko postavo. Na našem trgu je prisotna že 11 let. Zadnjih nekaj let je pri nas tudi sedež podjetja. K nam jo je pripeljala Barbara Humar Gerbec, danes solastnica in direktorica podjetja.
 
Barbara Humar Gerbec se je podjetju pridružila leta 1994 kot vodja salonov v Italiji. Po nekaj letih delovnih izkušenj se ji je zazdelo, da bi lahko koncept prenesli tudi v Slovenijo. Idejo je predstavila lastniku in svojemu zdajšnjemu poslovnemu partnerju, Angelu Barrassu, ki je bil takoj za to.
 
Rešitev v franšizingu
 
Na vprašanje, kako je prišlo do prevzema vodilne vloge v podjetju in do razvoja mednarodnega franšiznega sistema, naša sogovornica pojasnjuje, da so se stvari zgodile povsem naravno. Ustanovitelj Barrasso je leta 1984 razvil in pozneje tudi patentiral glavni aparat Linee Snelle, Thermoslim. Razvil je in zaščitil tudi metodo dela in blagovno znamko. Koncept podjetja v Italiji je temeljil na prodaji aparatov in osnovni metodi dela. »Takrat so se saloni zelo hitro odpirali. Toda izkušnja je pokazala, da če ni kontrolnega sistema, se sčasoma metoda dela spremeni, kar seveda ni želja lastnika,« pojasnjuje Humar Gerbčeva. Obstoječi poslovni model ni več zagotavljal dovolj trdnih temeljev za uspešno in dolgoročno poslovanje, da postane podjetje prepoznavno in ugledno na globalni ravni.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *