Cheap Charlie - tematski bar za vse žejne

Avtor: Vitja Matijašič | Objava: 10.01.2006

Bangkoški »bar na plaži« Cheap Charlie je zgled, kako poceni in domiselno opremiti bar, ki se uvrsti v turistične vodnike. Vesele urice ves čas, je geslo lastnika.



Oprema novega bara – koncept, arhitektura, oprema, točilni pult in tako naprej – je lahko draga pustolovščina. Za 30-50 kvadratnih metrov velik bar lahko porabimo tudi več kot 50.000 evrov. Toda nikjer ne piše, da bo elegantno opremljen bar tudi zelo uspešen. Po drugi strani pa je res, da si lahko na začetku zadovoljen tudi z najosnovnejšo opremo, če seveda ne meriš le na visoko družbo in če imaš v mislih širok spekter gostov. S tem se stroški opreme kar naenkrat spustijo le na nekaj tisoč evrov. Satit Butkajang, lastnik bara Cheap Charlie v Bangkoku, je za pohištvo in opremo porabil zelo malo denarja, hkrati pa se je s konceptom svojega bara prebil v spletne, poslovne in turistične vodnike po Bangkoku ter si tako zagotovil stalen obisk. 

Tema: bar na plaži  

Oprema je narejena iz lesenih naplavin, okraske in spominke pa prispevajo gostje.  
 
Olesenele ovijalke, stare deske, plastične prsi, obredne maske, lesena kobra, opozorilni znak, da na bivole naletite še 150 kilometrov ... so elementi neponovljivega, vendar urejenega kaosa oziroma uličnega bara Cheap Charlie, ki deluje že štiriindvajset let.
 
Cene pri Cheap Charlieju so nespremenjene že leta – z barvo so napisane na lesene deske.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *