Brezdomci kot tržniki

Avtor: | Objava: 09.03.2005



Zbogom, oglaševanje na TV-ju in radiu. Zadnja meja oglaševanja so postali brezdomci. V Oregonu v ZDA je franšizna veriga picerij Pizza Schmizza najela berače, brezdomce, da promovirajo njihovo ponudbo z oglasnimi kartoni. Tako so si pridobili pozornost svetovnih medijev in pri tem niso vložili velikih oglaševalskih denarjev. Na oglasu, ki ga brezdomci držijo, piše: »Pizza Schmizza me plačuje, da držim ta oglas, namesto da prosjačim za denar«. Uspeh je zagotovljen. Oglasna sporočila so zastavljena tako, da nasmejejo ljudi. Brezdomci pa za to, da držijo oglas 40 minut, dobijo hrano, pijačo in nekaj denarja.  

Več informacij na www.schmizza.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *