|
|||
Bo Kajža uspešna tudi v franšizi?Nihče ni pripravljen tvegati, ugotavlja Bruno Logar, ki je iz uspešne trgovine z rabljenimi izdelki za dom ustvaril franšizo. A prepričan je, da je to trgovina prihodnosti ...
Letos se je na slovenskem trgu pojavila nova slovenska trgovska franšiza Kajža, Second Hand Shop - trgovina, ki prodaja in kupuje rabljene izdelke za dom in družino, kot so pohištvo, bela tehnika, avtomobili, razni drobni predmeti in tako naprej. Franšiza je za nas zanimiva, ker je plod domačega znanja in izkušenj in ker se ukvarja s tržno nišo, ki se v Sloveniji šele razvija. Bruno Logar, direktor podjetja Set-Mojster iz Maribora, ki je franšizo razvilo, je prepričan, da je to ena od trgovin prihodnosti. Po njegovih predvidevanjih naj bi take trgovine v petih letih dobile pomembno vlogo na slovenskem trgu, saj so tovrstne trgovine v tujini veliko bolj razširjene in cenjene kot pri nas. To je tudi eden od razlogov, da se je odločil za franšizno širitev poslovne mreže.
Zamisel za posel je nastala ob lastnih težavah Zamisel o trgovinah z rabljenimi izdelki se je porodila ob težavah, ki sta jih imela Bruno Logar in njegova žena, ko sta skušala (pred več kot desetimi leti) prodati staro sedežno garnituro, in sicer preko oglasov v raznih časopisih, preko prijateljev, znancev in drugih, vendar garniture nihče ni hotel kupiti. Smešno, a prav na tej točki se jima je porodila zamisel za posel. Ugotovila sta, da nista edina, ki se srečujeta s težavami pri prodaji starega pohištva, saj je bilo podobnih oglasov zelo veliko. Tako sta se na osnovi poznavanja podobnih trgovin v tujini odločila, da tudi v Sloveniji odpreta trgovino s ponudbo rabljenih izdelkov za dom in družino. Čeprav sta imela dobri službi, sta se odločila, da sprejmeta izziv in se podata v podjetništvo - letos teče že deseto leto njunega poslovanja. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|