Biti podjetnica ni ovira

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 11.12.2006

»Pri pridobivanju posla odloča strokovnost, ne spol. Stranke zanima samo rezultat,« je prepričana Duška Vuga Cizl, direktorica oglaševalske agencije Mediamix, ki žanje velike uspehe ne le pri strankah, temveč tudi na največjih oglaševalskih festivalih.


Duška Vuga Cizl: »Mislim, da mora človek vedeti kaj hoče, imeti mora svoje sanje, svoj cilj. Če imaš sanje, pride tudi rezultat.«

Slovenske oglaševalske agencije se že 25 let udeležujejo največjega oglaševalskega festivala na svetu v Cannesu, kjer agencije z vsega sveta vsako leto predstavijo prek 20 tisoč oglaševalskih del. Slovenci smo doslej dobili samo dve visoki nagradi, obe je dobila agencija Mediamix. Leta 2001 je dobila zlatega leva za akcijo Taksi, letos pa bronastega leva za izdelavo internetne strani za produkcijsko hišo Arkadena film.  

Mediamix ima izjemno povprečje na tem slavnem festivalu, svoja dela so prijavili štirikrat in dobili omenjena dva leva, enkrat pa so prišli med finaliste tekmovanja. Direktorica podjetja Duška Vuga Cizl na pol v šali pravi, da pozna formulo za uspeh v Cannesu: »V Cannes ne smeš iti osebno, kajti kadar smo šli, nismo dobili nagrade, in prijaviti moraš samo eno delo, se pravi, da moraš opraviti selekcijo že pri sebi.«  Očitno pa pozna formule tudi za druge festivale, saj so bili na letošnjem Zlatem bobnu najboljša slovenska agencija. 

Uspeh Mediamixa še enkrat potrjuje znano dejstvo, da uspeh ne pride po naključju, ampak da moraš zanj načrtno delati. Za Duško Vuga Cizl ni izziv imeti največje oglaševalsko podjetje, niti ne najbolj dobičkonosno, ampak najbolj kreativno. To je njena vizija in osnovno vodilo pri delu. Preprosto verjame v moč in učinkovitost kreativnih oglasov, čeprav se vsi oglaševalci z njo ne strinjajo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *