Bil je najbolj oznojen fant na igrišču

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 07.03.2011

Kevin Plank je prvi na trg množično uveljavil sintetične majice za športnike, ki vsrkajo in hitro izločijo znoj. Po dobrih desetih letih v poslu napoveduje, da bo nekoč prevzel velikana Nike.


Kevin Plank: »Pri poslu gre za to, da poznaš čim več ljudi, ko imaš izdelek. Šele tako tvoj izdelek dobi neko večjo tržno vrednost.«

»Rojen sem bil s podjetniško žilico,« pravi Kevin Plank, ustanovitelj in lastnik priznane blagovne znamke športnih oblačil in copat Under Armour, danes tekmeca, ki začenja ogrožati največjo svetovno športno znamko Nike. »Nekoč bom prevzel Nike,« se samozavestno smehlja Plank. In zakaj mu ne bi verjeli, saj je iz nič v dobrem desetletju ustvaril eno najbolj prepoznavnih svetovnih blagovnih znamk v športu. Znamko, ki kaže zobe starim mačkom in svetovnim velikanom, kot so Adidas, Nike, Puma in druge.
 
Prodajal je vse od piva do cvetja
 
Najmlajši sin geodeta in županje mesta Kensington v zvezni ameriški državi Maryland je že v otroških letih znal z lopato in grabljami v rokah pozvoniti pri sosedih in jim predlagati, da jim za kakšen dolar uredi trato na dvorišču ali vrt, čeprav sta starša domov prinašala dober zaslužek.
 
Vsestranskega športnika so nato sprejeli v nogometno ekipo srednješolske ustanove, ki je pripravljala mladeniče za vpis na vojaške akademije. »Ker sem gojil do igranja nogometa silno strast, sem moral pač požreti svojo mladostniško neukročenost in se podrediti vojaški disciplini, ki so jo zahtevali v tej šoli,« se spominja tistih časov.
 
Poleg učenja in igranja nogometa pa je Kevin vsa leta šolanja skrbel, da je bil njegov dijaški in pozneje študentski žep vedno poln. Ni hotel biti odvisen od milosti staršev oziroma njihove žepnine. Prodajal je majice z raznovrstnimi napisi, pletene zapestnice na glasbenih prireditvah, vozil avtomobile na parkirišča izpred vhoda v restavracije in točil pivo na golfskih turnirjih, če naštejemo le nekaj od priložnostnih del, ki jih je opravljal. »Stalno sem mislil samo na to, kako in kje bi zaslužil kakšen dolar,« priznava svojo obsedenost s podjetništvom.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *