Bi bili »trendi«? Pijte rose!

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 03.04.2008

Prodajati v Sloveniji steklenice vina za 200 evrov? Ja, to uspeva 26-letnemu podjetniku Kostji Klabjanu.


Kostja Klabjan

Za Slovence, ki si pri kulturi pitja lahko in znajo privoščiti, je Kostja Klabjan dobra vila, ki izpolnjuje želje. Ambiciozni 26-letni Primorec, lastnik podjetja Kostja, za petičneže k nam uvaža luksuzna vina in najboljše destilate z vsega sveta. Začel je kljub temu, da so mu govorili, da se vina za 200 ali 300 evrov v Sloveniji ne bodo prodajala. Pa mu uspeva – a še vedno pravi, da je slovenska kultura pitja izredno nizka. No, razen količinsko. Pravkar se je vrnil iz Burgundije, kjer ga je na novo očaral montrache, za katerega pravi, da ima njegov okus še vedno v ustih.  
 
Kdo pri nas kupuje luksuzne pijače?
Naše prve stranke so bile in so še zdaj fizične osebe – predvsem podjetniki, ki so veliko potovali, dobra vina poskusili v tujini in so jih iskali tudi tukaj. Nekaj strank pa je tudi lokalov in restavracij, predvsem hoteli tik ob italijanski meji.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *