Banke svetujejo

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.05.2002

''



Zaupajte svojemu skrbniku

Janja Postružnik, direktorica direkcije v Probanki: “Čim več banka ve o podjetniku, tem boljše je to za njuno medsebojno sodelovanje. Podjetnik naj se s svojim skrbnikom v banki pogovarja odkrito, najboljše bi bilo, če bi mu predstavil tudi stvari iz zasebnega življenja. Bolj ko skrbnik pozna njegovo razmišljanje in njegove cilje v življenju, lažje ga bo razumel. Če je odnos med podjetnikom in skrbnikom odkrit in si med seboj zaupata, se banka ne drži togo vseh pogojev, temveč se s podjetnikom lahko dogovori drugače. To sicer ni nič novega, tako delajo tudi banke v tujini.”

Vzpostavite dolgoročno partnerstvo

Veronika Strgar, marketing Volksbank – Ljudska banka:

“Partnerstvo med banko in stranko se vzpostavi že pri posameznem poslu, za dajanje popolnega in stalnega servisa stranki pa je pomembno, da postane sodelovanje dolgotrajnejše. Pri sodelovanju na dolgi rok gre dejansko za možnost ponudbe popolnih storitev ob vsakem času. Pri tem je seveda pomembno obojestransko zaupanje, ki pa se prav tako lahko vzpostavi šele na podlagi izkušenj. Tako je banka zvest poslovni partner, saj lahko dejansko prisluhne specifičnim željam in potrebam posamezne stranke in skupaj s stranko pripravi ustrezne rešitve.”

Redno obveščajte banko

Barbara Veselko, oddelek trženja storitev, Nova KBM: “Nedvomno je za dobro sodelovanje podjetnika in banke bistveno zaupanje komitentov v banko in bančnike, s katerimi sodelujejo. Poleg tega je pomembno pravočasno informiranje banke s strani podjetnikov, tako o njihovih potrebah, željah in pričakovanjih glede ponudbe banke kot tudi o morebitnih statusnih spremembah in poslovnih rezultatih.

Seveda pa je pri taki komunikaciji bistvena tudi dejavnost banke. Velikemu številu komitentov vsak mesec pošiljamo Informacije iz Nove KBM, s katerimi jih obveščamo o pomembnih novostih, ki tako ali drugače vplivajo na sodelovanje podjetja s finančnimi ustanovami, prilagamo pa tudi navodila in predloge za poenostavitev finančnega poslovanja.”

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *