|
|||
Avdio ture s podpisomLouis Vuitton, svetovno znana luksuzna blagovna znamka modnih oblačil in dodatkov, je letošnje poletje dala svoj podpis na novo skupino izdelkov, in sicer na tako imenovane »turistične avdio (MP3) sprehajalne ture« po treh glavnih kitajskih mestih: Pekingu, Šanghaju in Hongkongu. Pobuda je prišla s strani podjetja Soundwalk, ki ima že kar nekaj podobnih avdio mestnih tur. Pri Louis Vuittonu so seveda poskrbeli, da bodo ture imele edinstven in razpoznaven slog blagovne znamke. Tako so za vodenje vseh treh tur izbrali tri ikone kitajskega filma: igralka Gong Li vodi po Pekingu, Joan Chen po Šanghaju in Shu Qui po Hongkongu. Uro dolge ture združujejo navodila za sprehajanje z nostalgičnimi zgodbami, ob spremljavi tipičnih zvokov in melodij posameznega mesta. Za zdaj so na voljo v šestih jezikih: angleščini, francoščini, kantonščini, kitajščini, korejščini in japonščini. Cena posamezne avdio ture znaša 12 evrov.
Avdio ture so razmeroma poceni način, kako ponuditi potrošnikom novo doživetje v slogu vaše blagovne znamke. Podjetje Soundwalk se je v podobne projekte že podalo tudi z drugimi blagovnimi znamkami, tako imajo na primer tekaške ture Berlina, New Yorka, Londona in Pariza, podpisane z blagovno znamko Puma. Pa tudi turo muzeja Louvre v duhu knjige Da Vincijeva šifra. Pri slednjem projektu sodeluje več blagovnih znamk. Priložnosti na tem področju je veliko. Tudi v Sloveniji bi se lahko domislili podobnih tur, na primer: nočna srednjeveška Ljubljana, vinska tura po Goriških Brdih … |
|