Angelski denar za velikopotezne

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 14.03.2008

Poslovnih angelov, ki so pripravljeni v podjetniške ideje mladih podjetnikov investirati vsaj 50.000 evrov letno, je v Sloveniji 23.


(i-StockPhoto)

Ambicioznih, velikopoteznih idej z dobrim poslovnim načrtom, ki bi se z denarjem angelov razvile v donosen posel, pa vedno primanjkuje.  

Zgodba, ki v zahodnem svetu odlično deluje že 70 let, gre takole: Uspešen poslovnež, ki je že zgradil eno ali več podjetij, se odloči, da bo s svojim denarjem, znanjem, izkušnjami in socialnim kapitalom pomagal mlademu podjetniku z briljantno podjetniško idejo. Podjetnik v projekt vloži svojo energijo, idejo ter dolge ure podjetniškega potu in krvi.  

Poslovni angel poleg finančnega vložka za svojega varovanca skrbi z odpiranjem vrat v poslovni svet, nasveti in opozarjanjem na tipične začetniške napake. V zameno postane delni – večinoma manjšinski – lastnik podjetja, ki v primeru uspeha obema prinaša dober zaslužek. Tako so bili ustanovljeni Body Shop, Yahoo, Google, Amazon in drugi velikani. In, seveda, še mnogo več tistih, za katere nismo nikoli slišali, ker so kljub dobri ideji propadli. V tem primeru izgubita investiran denar oba – podjetnik in poslovni angel.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *