Ali ste pobudnik, snovalec, povezovalec ali analitik?

Avtor: Vesna Petričevič | Objava: 12.01.2009

Za čim boljšo komunikacijo in medsebojne odnose je dobro poznati različne sloge komuniciranja ljudi. To znanje nam ne bo prišlo prav le v poslovnem svetu, saj ga lahko koristno uporabimo, kadarkoli imamo opravka z ljudmi.



Medosebni odnosi pomembno vplivajo na osebno in poslovno uspešnost; dobro razumevanje z drugimi ljudmi namreč pozitivno vpliva na različne vidike našega življenja in dela. Če ni vse prav v odnosih, ne moremo zares uspeti. Vendarle pa naj uvod v predstavitev slogov komuniciranja začnem s povsem resnično zgodbo.
 
Nedolgo tega sem spoznala urejeno damo kakšnih petindvajsetih let, visoke in vitke postave. Dolgi, svetlo barvani lasje so obkrožali dokaj privlačen obraz, ki je žarel v veselem nasmehu. Prvi vtis je izdajal živahno, kmalu pa se je izkazalo, da tudi zelo radovedno in zgovorno osebnost. Ko je postavila vprašanje, je sogovorniku pustila le kak trenutek za odgovor, takoj zatem pa mu je vskočila v besedo in hitro nadaljevala svoj monolog. V pogovor je vpletala več sogovornikov hkrati, a prva in zadnja beseda sta bili vedno njeni. Bila je zelo glasna, v svojem spraševanju tudi precej neposredna, govorila je hitro in samozavestno. V skupini nas je bilo pet; trije smo damo šele spoznali. Opazovala sem reakcije drugih dveh – bila sta gospodiča še ne tridesetih let – na obnašanje zgovorne mlade dame. Očitno jima je šla močno na živce. Izogibala sta se pogovoru z njo, če le ni šlo drugače, pa sta ji vedno postregla z malce zbadljivimi odgovori. Dama je bila tako zelo zaverovana vase in v svoje besede, da tega sploh ni zaznala oziroma nam tega vsaj ni dala vedeti. To je bil družaben dogodek in eden izmed gospodičev je kmalu zapustil družbo z izgovorom: »Kako pozno je že! Truden sem, jutri pa me čaka naporen delavnik.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *