Aleš Lisac: Pogrešam sistematičen pristop

Avtor: Martina Budal | Objava: 11.02.2014

Mnenje zadovoljnega kupca je najboljša reklama, večina podjetnikov to zelo dobro ve. Pa še poceni je, veliko cenejše od klasičnega oglaševanja. Zato je nekoliko presenetljivo, da številni podjetniki še vedno ne izkoriščajo moči priporočil in izjav strank za marketinške namene v zadostni meri.


Aleš Lisac: »Največja napaka je, da priporočil ne zbirajo sistematično. Da ne izberejo pravega trenutka – to je takrat, ko so stranke najbolj vroče in najbolj pripravljene dati priporočilo. Druga napaka pa je neuporaba priporočil.«

Pred leti ste opozarjali, da slovenska podjetja premalokrat uporabijo priporočila zadovoljnih strank za pridobivanje novih. Je po vašem mnenju danes še vedno tako?

Večina še vedno slabo uporablja priporočila. Je pa kar nekaj podjetij, ki so dojela. Predvsem na spletu so postala priporočila zadovoljnih strank stalna rubrika dobrih spletnih strani. Pogrešam pa sistematičen pristop.

 

Zakaj podjetja podcenjujejo vrednost priporočil?

Podjetniki ne podcenjujejo vrednosti priporočil. Mnogi mi, ko jih vprašam, odkrito priznajo, da so dobili večino strank s pomočjo priporočil. Potem, ko jih vprašam, zakaj večino denarja pošiljajo Googlu ali ga porabijo za radijsko oglaševanje, so pa tiho. Ali pa odgovorijo, da ne vedo, kako priporočanje sistematično povečati. Mislijo, da je to nekaj, kar se dogaja samo od sebe (saj se, ampak se da s pravimi metodami pritisniti na plin).

 

Na katerih točkah podjetja pri zbiranju in objavljanju priporočil naredijo napake?


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *