Agent za iskanje talentov

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.12.2014


Začetni stroški: od 2.000 do 10.000 evrov

Potrebna znanja, veščine: glasbena izobrazba, komunikativnost, dobra organiziranost, profesionalnost, tehnična spretnost, veščine upravljanja z računalnikom, znanje s področja odnosov z javnostmi 

Potrebna oprema: računalnik, telefon, tiskalnik, internet, mikrofoni, zvočniki 

Delo od doma: da

Čas delovanja: vse leto

 

Dejstva

Čeprav pri nas tovrstni posel še ni tako zelo razširjen in poznan, velja v tujini za enega najbolj dobičkonosnih. Agencije iščejo talente iz vseh področij, čeprav se mnogi osredotočajo le na eno (največ na glasbeno). Preden se podate v posel, premislite, ali ste značajno primerni za tovrstno dejavnost. Delo je zelo razgibano, delovni čas je fleksibilen in vi ste tisti, ki se boste sprva morali strankam popolnoma prilagajati. Prav tako pričakujte, da boste več ur preživeli ob računalniku in telefonu. Posvetujte se tudi z osebami, ki so v tem poslu že izkušene, priskrbite si vzorce pogodb ter se odločite, na kakšen način boste sprejemali plačilo. Talente kontaktirajte preko interneta ali kakšne druge glasbene organizacije, šole. Pripravite si seznam oseb, ki bi vam lahko pomagale pri promociji vaših že izbranih talentov. Povežite se tudi z lokalnimi mediji, ki radi pišejo o novostih, zato jih obvestite najprej o odprtju agencije, nato pa jih obveščajte še o vaših strankah.

 

Trg

Agenti za iskanje talentov iščejo in tudi razvijajo talente pri ljudeh, jih promovirajo in organizirajo nastope. Če se boste lotili tega posla, vam bo vsekakor koristilo, če ste že bili kdaj del zabavne industrije, saj vam bodo s tem poti nekoliko bolj odprte. Vaše stranke so lahko mladi in starejši, vsi, ki bi radi uspeli, se dokazali ter zaslužili s svojim glasom. Poiščite jih v šolah, glasbenih šolah, organizirajte avdicije ter nastopite odločno in profesionalno.

 

Nasvet

Strankam ponudite še pomoč pri pogajanju in iskanju novih nastopov. Vaš zaslužek bo temeljil na odstotkih polne cene nastopa, prihodka za nudenje vaših storitev ter plačila za predstavitev medijem. Preden naredite ožji izbor vaših kandidatov, jih dobro preučite. Bodite pošteni, saj se slab sloves širi precej hitreje kot dober. Če boste namreč obljubljali, česar ne boste (z)mogli uresničiti, si boste nakopali težave.

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *