Adrenalinska franšiza

Avtor: Nives Pahor | Objava: 11.12.2007

Pridobitev franšize je šele prva stopnica na poti do uspeha. S franšizo ste dobili vstopnico za koncert, ki ga še niste slišali.


Emil Koprivc v zorbu.

Emil Koprivc, lastnik podjetja Ekopool iz Celja, se je v podjetništvo podal leta 1992. Dejavnosti menjalnice in izplačil prometnega davka je s časom dodal še trgovino, prodajo koncertnih vstopnic (www.vstopnice.com) ter polete s toplozračnim balonom. Pred tremi leti se je odločil za novozelandsko adrenalinsko franšizo, imenovano Zorb.  
 
Novozelandski adrenalinski izum  

Kaj sploh je »zorb« oziroma »zorbing«? To je prozorna žoga, premera tri metre in pol, napolnjena z zrakom, kamor lahko stlačite dve osebi in ju spustite po hribu navzdol. Sestavljen je iz dveh krogel, zunanje in notranje, ki sta povezani z vrvmi tako, da držijo notranjo kroglo vedno enako oddaljeno od tal, ko je zorb napolnjen z zrakom. V notranji krogli sta dva sedeža, podobna sedežem v letalski pilotski kabini, in sicer z vsemi ustreznimi pasovi za pritrditev dveh »zorbonatov«. Krogla ima dve odprtini (na vsaki strani eno) s približno 60 centimetrov premera, skozi kateri ljudje vstopajo v zorb.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *