24-urna računalniška podpora

Avtor: Nives Pahor | Objava: 10.08.2003



Danes se mora malo podjetje, ki želi uspeti na področju računalništva in informatike spopasti s precej težavami, če želi uspeti. Trg informtatike in računalništva je precej zapolnjen s številnimi specializiranimi revijami, svetovalci, računalniškimi serviserji in programerji, šolami... Eden od načinov, kako uspeti na dokaj zasičenem trgu, je, da si poiščete tržno nišo in ponudite inovativno storitev. Na primer, lahko bi odprli 24-urni center za računalniško podporo na dom/podjetje. Danes ni več fiksnega delavnika, delo je vse bolj projektno in če te pusti računalnik na cedilu ravno, ko to najmanj potrebuješ, ni dobro. Storitev bi lahko prodajali prek letne članarine, v katero bi bilo vključenih nekaj osnovnih del, dodatna popravila pa bi se plačevala. Storitev bi bila verjetno zelo dobrodošla med zasebnimi strankami, malimi podjetji ... zlasti pa med podjetji, ki morajo dnevno reševati težave zaradi računalnikov, tiskalnikov, kopirnih strojev ..., ki ne delujejo, in ki težko najdejo center, podjetje, ki bi jim nudilo podporo tudi v poznih urah ali ob praznikih.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *