10 dobrih sklepov podjetnikov

Avtor: dr. Jaka Vadnjal | Objava: 04.02.2011

Še vedno je čas, da letos spremenite nekatere slabe navade, ki vam kradejo čas ali celo slabo vplivajo na poslovanje podjetja.



Prednovoletni čas je pri ljudeh tradicionalno namenjen tudi dobrim sklepom, kaj bodo spremenili ali storili v naslednjem letu. Med klasičnimi zaobljubami so opustitev slabih razvad (na primer kajenja), spremembe v smislu bolj zdravega življenja (na primer hujšanje) in konec lenarjenja, predvsem na področju fizičnih aktivnosti. Tudi v podjetniški praksi imamo kar nekaj izzivov, ki bi jih lahko izboljšali in jih tudi lahko štejemo med slabe razvade ali lenarjenje, čeprav lahko pri sebi za to početje hitro najdemo vzrok ali še bolje opravičilo: kronično pomanjkanje časa. V nadaljevanju torej navajamo 10 predlogov dobrih sklepov za začetek novega poslovnega leta. Čeprav boste morda rekli, da je že en mesec naokoli, bo to spet pravzaprav opravičilo, saj za uresničevanje dobrih sklepov velja zlato pravilo: bolje pozno kot nikoli!
 
1. Sprotno odnašanje dokumentacije v računovodski servis

Eden od razlogov, da podjetniki nimajo sprotnih informacij o finančnem stanju podjetja, je, da dokumentacije ne odnašajo sproti v računovodski servis. Sploh če je obseg poslovanja z vidika števila računovodskih dogodkov manjši, se dokumentacija znajde v računovodstvu šele, ko podjetnike računovodje opozorijo, da je na primer naslednji teden čas za oddajo napovedi plačila DDV, kar v praksi pomeni, da ima knjiženje tudi en mesec in več zamude.
 
Predlog dobrega sklepa za novo leto je torej: Dokumentacijo bomo odnašali v računovodstvo sproti!

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *