|
|||
0,3 promila ni prodajni uspeh ...Tekmovalci na državnem prvenstvu v direktnem marketingu so postregli z novimi poučnimi zgledi neuspešnih in uspešnih prodajnih prijemov.
1. primer: Prodaja knjige, vrsta napak
Predstavljaje si, da na primer na pošti oddate tri tisoč pisem, vaš cilj pa je prodati čim več knjig. S kakim rezultatom bi bili zadovoljni? Se strinjamo, da bi bila samo ena prodana knjiga katastrofalen rezultat? Ravno to se je zgodilo tekmovalcema na državnem prvenstvu v direktnem marketingu, ki sta pripravila ponudbo za knjigo »Varen dom«. Vendar ne povsem po njuni krivdi. Tekmovalca sta se potrudila, pismo je bilo dolgo, kakovostno natisnjeno, celo kuverti smo potiskali, vendar vseeno ni bilo odziva. Kaj smo naredili narobe? Pošta je pisma enostavno razdelila na naslove izbranih ljubljanskih gospodinjstev, vendar niso bila naslovljena na konkretno osebo, zato so bila hud boj z množico letakov. Ugotovitev: najpomembnejša stvar v direktnem marketingu je seznam prejemnikov ponudb. Še tako dobra ponudba, če pride na naslove tistih, ki izdelka ne potrebujejo in si ga ne želijo, ne bo učinkovita. Druga napaka je izdelek. Knjiga »Varen dom« ni izdelek, ki si ga ljudje želimo. To knjigo bi potrebovalo vsako gospodinjstvo, prav posebej pa si je ne želi nihče. Tekmovalca sta naredila napako tudi pri besedilu. Kontrolni paket (pismo, ki smo ga pripravili v založbi) je imel malo manj kot en odstotek naročil. Premalo, da bi se vse skupaj splačalo ali da bi bilo vsaj na meji donosnosti. Podjetniki smo takih napak navajeni. Ko to berete, se vsaj učite na napakah drugih. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|