|
|||
Čokoladni hit sta limeta in vodkaSam Osmanchevich, podjetni mojster čokoladnih okusov, trdi, da ima 99 odstotkov ljudi radih čokolado, preostali pa lažejo.
Vzdušje v čokoladnici Rajske ptice spominja na božičkovo delavnico. Nasmejani mojstri in mojstrice polnijo modelčke za pralinéje, rišejo vzorčke, delajo čokoladne čevlje za princeske … Vse ob veliki stekleni steni, za katero lahko obiskovalci spremljajo vsak korak nastajanja pregrešno dobrih izdelkov. Sam Osmanchevich, ki je k nam pred tremi leti sladki posel pripeljal iz Anglije, pravi, da rad deli svoje znanje: »Več bodo ljudje vedeli o čokoladi, več jih bo vedelo, da je naša najboljša!«
Slovenci smo dolgo časa najraje jedli milko. Zdaj pa je kar razcvet čokoladnic. Kako je s konkurenco?
Kakšno konkurenco (smeh)? Ne, mi smo najmlajši in vsa konkurenca nas hodi gledat, ker imamo edini odprto delavnico. Drugi skrivajo, kako delajo, jaz ne. Edina skrivnost je v receptih. To je tako kot v restavracijah – če imaš odprto kuhinjo, ljudje veliko bolj zaupajo, da je čisto, res narejeno doma.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|